Cursus: Gemeentelijke events organiseren
Ben jij secretaresse of projectassistent en organiseer jij ook congressen, symposia, events en bijeenkomsten?
Je hebt een aanpak-mentaliteit, maar je zoekt nog naar de handvatten en instrumenten om zo effectief mogelijk en met zelfvertrouwen aan de slag te gaan. Je wilt de doelstellingen van het evenement vertalen naar een aantrekkelijk en inhoudelijk sterk programma voor de doelgroep.
Doelen
- Je weet de koppeling te maken tussen de doelstellingen en de inhoud van het evenement
- Je bent in staat de doelgroep een programma op maat te bieden
- Je kunt budgetten opstellen en naar een gesteld budget toewerken.
- Je begrijpt hoe belangrijk de titel, marketing en communicatie is en weet dit effectief in te zetten voor zowel interne als externe betrokkenen
- Good Food is Good Mood, je bent in staat om een passende beleving aan te bieden behorende bij het evenement
- Je bent in staat om met zelfvertrouwen een klein tot middelgroot evenement te organiseren
Leerplan
Les 1: Doelstelling en doelgroep
Les 2: Locatie en moment
Les 3: Inhoudt en strategische keuzes
Les 4: Titel, marketing en communicatie
Les 5: Catering en aankleding
Les 6: Aandacht voor duurzaamheid
Les 7: Budgettering
Les 8: Apps en Software
Gemeentelijke events organiseren is momenteel een online cursus van 18 cursusuren waarbij ook 3 live coachcalls inbegrepen zitten.
Hoe werkt het
Elke week ontvang je een nieuwe les. Je bepaalt zelf wanneer je de lessen maakt.
Tijdens de 3 coachcalls bespreken we de voortgang en eventuele vragen en bevindingen.
In een online cursus werken we met duidelijke uitleg, templates, checklists en korte filmpjes. Zodanig dat jij alle facetten geheel in de vingers krijgt!
Kosten cursus: 450,-
Aan het eind van de cursus heb je dit bereikt:

Kirsten Kamphuis
* eigenaar HEB & a | room www.aroom.nl
* event professional & coach
* MKB ondernemersadviseur
* Vitaliteitscoach